sexy deszkás!!:P Ryan :P

sexy deszkás!!:P Ryan :P

2010. június 1., kedd

4.rész.

Ebédszünet...
Na..igen.Meg itt van az ebédszünet...Itt az ebédlőben mindenki egy nagy asztalnál ül.De én mindig az énekkarosokkal,és a suli "zenészeivel" kajálok.Vagy egyedül eszek,vagy velük.Nincs más választásom...
Nagyba kajáltam a megszokott asztalnál...
-Szia Viki! Leülhetünk?||Mondta Michael.Michael a gitáros a bandába.És hozzátenném hogy nagyon helyes.
-Heló!Sziasztok!Persze!Üljetek csak le :) ||húztam arrébb a cuccom...
-Na és mit csináltál ma?
-Ööö..késtem,dalt írtam, kajálok.
-Ti mit csináltatok?
-Hát mi sokat próbálunk a tehetségkutatóra.És fárasztó.Meg még tanulni...
-Hát na ja...elhiszem..szar lehet.
- :) Igen.De ez van...És te még zongorázol?
-Igen.Nagyon sokat...Naponta 2-3 órát biztos foglalkozok zenével.
- :) Az tök jó...
-Igen az :D
-Mit csinálsz délután?
-Még nem tudom...5-ig tanárnál leszek.
-Okés.Akkor hívlak.
-Rendben.Szia Viki!
-Szia Michael!
Na ez a nap is be van táblázva...Vagy is még nem...:) Michael lehet hogy elhív randira?Na neeeeeem.nem hinném O.o Tök furcsa..talán ők is jönnek a tehetségkutatóra.Na ná hogy jönnek...hiszen ezt pofázta...xD
Az ének tanárnál...
-Jó napot...
-Szia Viki!Na hogy haladsz?
-Ööö...jól.A dalokkal jól.De a zongora most nem nagyon megy...
-Oké.Akkor gyakoroljuk azt...
-Rendben.||leültem a székre.2-3 óráig a suliban voltam.Gyakoroltam.Az alapoktól kezdve mindent átvettünk a tanárral.
-Jól van Viktória...most c,jó....,nagyon jó :) ||Dícsért egyfolytába a tanár. Egyszer csak abbahagytam a zongorázást...
-Ööö....Kérhetnék egy nagy szívességet?
-Hát...igen.Persze :)
-Jó..hát akkor az lenne a szívesség,hogy feltudna maga készíteni a tehetségkutatóra?
-Igen.Persze :) Örömmel. Nagyon tehetséges ifjú hölgy vagy Viki.Indultál valahol?
-Ööö..igen.Az American idolra :)
-Hűűűha...nagyon nagy fába vágtad a fejszét.Nagyon sokat kell gyakorolnod,és próbálnunk is kell..sokat...
-Tudom...a próbák ,és a gyakorlás menni fog.Már megírtam a dalt is,amit majd előakarok adni.Millió és millió dalszövegem van.Meg minden....
-Te akarsz egyedül játszani a fél világnak?
-Igen.Azt hiszem hogy menne.
-Oké.Akkor holnap már dolgozunk is.
-Rendben.||Felálltam,felkaptam a cuccom,és mentem is gyorsan haza,mert hát kitudja mikor hív Michael,és akkor muszáj lesz készülődnöm.
-Viszlát!Köszönöm...
-Szia Viki!Akkor holnap...
-Bizony.. :)

Na most aztán sietnem kell haza O.o Remélem hogy nem kapnak el a rendőrök gyorshajtásért :) .....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése