sexy deszkás!!:P Ryan :P

sexy deszkás!!:P Ryan :P

2010. május 1., szombat

2.rész.(Egy napom New York City-ben.....)

Anyu ébresztett....
-Szia Viki!Gyere kelj fel! :)
-Jó reggelt! Köszi hogy ébresztettél.
-Nincs mit.!
Keltem fel és mentem is készülni....
-Milyen idő van kint?
-Hát eléggé jó...-Ööö..oké :)
Muszáj hogy megtudjam milyen kint az időjárás.Legalábbis így tudom hogy mit vegyek fel :)Felöltöztem,összekészülődtem,és mentem is a kocsival.Amerikába 16 éves kortól lehet vezetni.Nekem már van kocsim.De a kocsim sem valami álom járgány.Nem dolgozok.Semmit.És az éneklésen kívül mást nem is szeretnék csinálni/dolgozni.Az autómat még május elején kaptam.Csak úgy :) Hát nem jó?Csak úgy kapsz egy autót.Pedig anyámék sem valami milliomosak xD De viszont apámnak vannak kapcsolatai....Na szóval mentem is a kocsival,először a kávézóba.Leültem a jól megszokott asztalomhoz.Jobb oldalt az ablaknál.
-Szia Vikim !||Jött oda Carly és megölelt.
Carly egyébként a barátnőm.Minden reggel itt reggelizek,és itt ismertem meg.Ő már 18.
-Sziiiiaa! :)
-Mizu?
-Hát semmi különös...
-Mit szeretnél reggelizni?
-Azt hiszem abból a fagyiból eszek,meg egy epres tejes turmixot is kérek,meeeeeeeeeeg a szokásos sonkás szendvicset is kérném :) köszi
-Rendben.Nincs mit!Ennyi?
-Igen :)
-Oké.Már is hozom...
Pár percet ültem,amikor hozta is a reggelimet Carly.Leült elém.
-Itt van a reggelid!
-Hmmm...köszi ^^
-Jó étvágyat!
-És mesél valamit!
-Semmi különös nincs..jajj de van ! :)
-És mi?||közben falatoztam a fincsi regelim.
-Hát megkérdeztem a főnököt,és azt mondta hogy kéne még egy pincér.
-Komoly?Ez most komoly?
-Igen.Halál komoly :D
-Okés. Itt van most?Mer beszélnem kéne vele....
-Nem nincs itt..
-Oké.Akkor majd mond meg neki hogy vállalom a melót.
.rendben.
-Hmmm...Finom volt!De már mennem kell.
-Oké.Szia!
-Szia!Majd még beszélünk! :)
Bepattantam a kocsiba,és indultam is a suliba.A suli New York kietlen részén van.Imádok útközbe zenét hallgatni.Szeretek vezetni.Egy citroenem van.Nem valami nagy autó.De nekem megfelel.Néztem a tájat,és a házakat,embereket....de amikor a suli közelébe érek,minden picsát,minden barbibabát,...,egyszóval minden H.P-t meglátom.Ilyenkor ajajj...a hányinger kerülget.Ők nissannal,meg nagyon drága autókkal furikáznak.És minden reggel ilyenek mellett megyek el a folyosón...XDDDD
:sS júúúj...pfúúúj...xD HÁNYINGER :D ...x""DD....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése