sexy deszkás!!:P Ryan :P

sexy deszkás!!:P Ryan :P

2010. május 7., péntek

3.rész.1nap:A suliban.

Amikor fordultam a kocsival a suli udvarba a hányinger kerülgetett (...)Aztán kiszálltam,és (:SS)

-Hé te?
-Ki? Én?||fordultam meg.
-Igen.Neked szóltam -.-
-Igen?Mit akarsz?
-Ezzel a járgánnyal akarsz az American Idolra menni? xD
-Hááát...||elkezdtem a suli felé menni...
-Szóval igen.Oké.xDDD Hé mindenki!!!Ez a csaj ezzel a járgánnyal akar bekerülni az American Idolra.Hát nem szánalmas?
-Nem szánalmas....Egyáltalán nem||szemeimből leolvashatta hogy "Megöllek te k*rva ha még egy szót szólsz!" Igen...remélem ezt olvasta ki villámot szóró szemeimből xDD :)
-Hozzám beszélsz kiscsillag?
-Igen.Hozzád...Mér' látsz még itt valakit aki ilyen ocsmány mint te?
Erre nem szólt semmit.De viszont én siettem mert már becsengettek.8:07 volt.
-Basszus,...bassza meg!!!||rohantam fel a lépcsőn.Nem akartam elkésni,de már nagyba ment az óra.
Kopp-Kopp...
-Jó napot Viktória kisasszony! Késett!
-Tudom...Jó napot! Elnézést!
-El van nézve...
Huhh...nagy mázlim van.Ültem hátra a padba.Angol óra volt.Elővettem a kottafüzetemet,és a dalszövegemhez próbáltam egy dallamot írni.Óra végére készen is lettem vele...A szünetben is írok dalokat a klotyóban.Máshol nem nagyon akarok.Különben elveszik az összes papírt amire írom a dalaim,és összetépik.Azt meg azért nem akarom....sokat érnek a dalaim. :)............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése